2 petites semaines...?

Helgen har varit super, men for kort som vanligt... Pa lordagen blev det skidakning i Bernex i stralande solsken, sista helgen som de har oppet! Och pa kvallen  akte jag hem till Camille. Hennes familj bjod pa middag, hennes mamma lagar forresten underbart god mat, vad hon an lagar!  Pa kvallen blev det "barhäng"  au salon till en mycket marklig konsert (det skulle egentligen vara en elektrokonsert, men jag vet inte vad det lat som! Sarskilt bra var det i alla fall inte.) Jag sov over hos Camille och pa sondagen bar det av till Thonon dar det var Carnaval med sjukt mycket folk. Vi traffade vara Jura-vanner ikladda hangselbyxor i ko-mönster (en slaende kombination sager jag bara!).
Nu ar det bara tva veckor  kvar innan mitt lov borjar! Var forresten och hamtade ut mina tagbiljetter till Paris igar, sa nu ar ALLT fixat och klart! Langtar otroligt mycket efter att fa traffa dig Sonya! ♥

Har mattebrov pa "barycentre" imorgon... i tva timmar! J a g  v i l l  i n t e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0