Tillbaka hos familjen igen...

...efter en ynka natt pa internatet.
Kanns bra med en paus mitt i veckan!
Allting rullar pa och gar battre an forvantat.
Fast da menar jag inte mina resultat i skolan haha! No no no!
Jag kanner mig sa korkad pa bade SVT:n, kemin och matten. Fattar rien de tout arligt talat.
Men det ar skitsamma. Lararna har faktiskt borjat acceptera att jag ar IQ befriad i skolan vilket kanns utmarkt.

Idag berattade min kemilarare for mig att det ar mycket viktigt att jag har koll pa vad en molekyl och en atom ar for nagot.
Haha.
Men det kanns battre att lararna (eller kemilararen iaf) tror att jag kan mindre an vad jag kan an tvart om....

Jag har hittat en tenniskompis pa skolan ocksa! En tjej som heter Chloe och gar i min parallellklass. Vi ska kanske spela i helgen! LYCKA! =)

Pa TPE:n har jag Camille och Mayssa bestamt oss for att forska om "la croissance des cheveux".
Ett mycket intressant amne maste jag saga! Visste ni forresten att haret pa en mannska fortsatter att vaxa 2-3 manader efter doden? Det visste inte jag.

Mina kompisar ar mycket roade over vissa ord i mitt lexikon. Nu kan de saga "Etienne ar pervers" pa svenska. Och Etienne har ingen aning om vad det betyder.

Nu ar det middag. Skriver snart igen. Ska forsoka uppdatera lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0