Vacances de la Toussaint

Mitt allara forsta (och sakert enda) Vacances de la Toussaint ar over och jag har hunnit med hela sju dagar i skolan sedan dess.

Alors...
Har suttit och funderat pa vilket ord som bast skulle kunna beskriva min Parisresa, men jag kommer inte fran till nagot passande. (Trop marrant kanske?) Hur som helst sa hade vi (22 svenskar) obeskrivligt roligt och nar jag tanker tillbaka pa mina fem dagar i Paris sa gick de alldeles, alldeles for fort.
Det var underbart att kunna prata svenska i fyra dagar! Och Paris by night var inte sa dumt det heller. Sa manga sevardheter hann vi inte med pa dagarna, men det var riktigt harligt att bara promenera runt i vackra Paris utan nagon riktig destination. Men sjalvklart blev det ett besok till Eifeltornet, och en svensk kottbullsmacka pa le café suedois, mitt i Paris! Det var lycka det!

image141

image142

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0