Vart tog sommaren vägen?

Åh vad jag känner mig trött idag! Det är deppdeppidepp väder ute och känns inte alls som sommar... Har suttit hela dan (typ) och fyllt i försäkringspapper, CSN-blanketter och andra formulär som behövs inför Frankrikeåret. Jobbigt värre måste jag erkänna...

     I fredags låg jag och Najma på stranden vid södran och glassade. Tyvärr blev det inget dopp den här gången heller. Det kändes omöjligt att gå i längre än till knäna!
     Efter det gick vi hem till mig och bakade en smarrig kladdkaka till kvällen. Haha om jag ska vara ärlig så blev den faktiskt lite misslyckad... = väldigt kladdig och omöjlig att skära i. Men vafan, kladdkaka som kladdkaka! ^^ Så länge den är god så...
     På kvällen var vi hos Emmy med tjejgänget. Vi gluffade kladdkaka och satt uppe och pratade old memories. Det blev även en promenad (läs: rush) ner till vattnet för att titta på solnedgången. Mysigt, förutom dessa förbannade jävlans äckelmyggor som gottade sig på mina ben.


     
     På onsdag åker jag upp med mamma och pappa till landet över midsommar (fram till söndag), men innan dess ska jag träffa Claire på måndag (imorn) och förhoppningsvis kan jag och Emelie övertala Sonya att dra ut och segla på tisdag (eller hitta på nåt annat skoj)!

     Aaa just det, någon gång efter midsommarhelgen våldgästar jag och Anna Emmys hus!
Det blir nice nice! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0