HATA Göteborg

Yo!
Sitter och lyssnar på deppmusik av Coldplay. Jag är för trött för att sova så jag kan lika gärna sitta uppe och blogga ett tag.
Så, hur var min dag?
Jo, vid halv två mötte jag Emelie och Sonya. Vi satt hemma hos Sonya och gjorde allt och ingenting. Seglingen får bli någon annan dag när det är lite mera vind. Sonya har lovat att vi ska åka ut när hon kommer hem från Nice. (Nej, nej jag är inte ett dugg avundsjuk på henne. Vad är väl två veckor i Nice?)
     Något bad vid bryggan blev det inte heller på grung av Sonyas läskiga brännskada förorsakad av C´s moppe...hm! Det var iaf mycketväldigtjättetrevligt att träffas alla tre - det var alldeles för länge sen sist! Jag och Emelie lekte Extreme Makeover med stackars Sonya och efter det åkte jag och Sonya in till stan för att möta upp Claire och Karin.
Jag och Sonya åt middag i Kungshallen - wokiwokwok för min del och Tacos för Sonyas.
     Bion vi kollade på är ett kapitell för sig... "Hata Göteborg". Jag säger bara en sak - se inte den! Det var ärligt talat en av de sämsta filmerna jag har sett, någonsin. Noll handling, värdens sämsta bildkvalitet som man störde sig på sjukt mycket, ingen som helst handling, jobbigt överdrivna dialekter och världens sämsta slut. Det enda positiva med filmen var att Andreas Karoliussen från Fjorton suger spelade en av huvudrollerna. Han är typ söt. 
     Efter bion tittade Sonya och jag förbi en sväng hemma hos Emmy.

                  
Sonya                                 Nous                    Himmel

Just det, jag har fått ett till mail från min värdfamilj (det var det som förra inlägget skulle handla om btw), men jag lovar att berätta mer om det senare.
     Imorn åker jag upp till landet med la famiglia och kommer hem på söndag kväll.
Så - glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0