Första dagen på sommarlovet!

image12


Idag var första
riktiga dagen på mitt sommarlov! (Lördag och söndag räknas faktiskt inte.)
Jag passade på att sova ut lite längre än vanligt imorse. Det är ju trots allt lov! 

Lite senare körde jag ett kort men rätt så intensivt träningspass med styrka. Glömde att använda min nya pulsklocka, men den är nog mer tänkt att användas vid konditionsträning så det gjorde inte så mycket. Jag känner att jag har blivit lite inspirerad av Eri att börja använda pulsklocka när jag tränar... ;)
Jag har även bestämt mig för att jag ska försöka komma ut och springa lite oftare. Om det bara kunde sluta att vara så outhärdligt varmt på dagarna... 

Senare ringde Emmy mig och vi stack iväg till stranden vid södran och solade. Tyvärr så var vi för fega för att våga bada haha! Jag tror jag väntar ett tag med årets första dopp tills dess att det blivit lite varmare i vattnet... 

Har inte hunnit
skicka iväg mailet till min värdfamilj än... men jag ska försöka skriva klart det så fort som möjligt.

Imorn är det många som slutar skolan, så förhoppningsvis blir det lite party party då också...! =)

Bisous! 


Kommentarer
Postat av: eri

Bra där, Sanna!
Jag ska komma o hälsa på dig i Frankrike så kan vi löpa tillsammans med våra klockor!
haha :D

2007-06-11 @ 21:38:58
URL: http://eri.blogg.se
Postat av: Susanna

Eri: JAA! ;D
haha fransmännen kommer undra vad vi är för konstiga blondiner som irrar runt... ;D
Och vem vet, vi kanske kan få sällskap av Kerran också? Det ryktas om att även hon äger en pulsklocka..:P

2007-06-11 @ 22:18:25
URL: http://susannnna.blogg.se
Postat av: eri

OH YES!
Men jag slår vad om att jag har högre maxpuls! Mohhaha ;D

2007-06-11 @ 22:36:50
URL: http://eri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0