Och så var det det där med rubrik...

Vi skulle egentligen ha varit ute på landet just nu.
Men så blev det inte.
Jag är sjuk.
Det började igårkväll - jag hade ont i halsen och frossa. Jag sov fram till kl 4 på morgonen. Då vaknade jag av att allting snurrade och jag mådde jättejättedåligt. Jag minns inte riktigt vad som hände efter det... Jag gick i alla fall upp för att dricka ett glas vatten och på vägen till köket/badrummet svimmade jag två gånger. Mamma och pappa vaknade av dunsarna och hjälpte mig (chockade) upp till sängen. Nästa morgon vaknade jag med feber och blåmärken över hela kroppen. Inte kul. Och jäkligt läskigt.
Imorse var jag på vårdcentralen i fyra timmar och tog prover, kollade mina reflexer, ögon, öron osv. Men alla värden var bra så de kunde inte förstå vad det var som var fel. Mamma och pappa är jätteoroliga för att jag har fått njurbäckeninflamation igen, som jag låg inne på sjukhus för förra sommaren. Men eftersom mina värden var så pass bra så verkar det inte som det... Jaja, jag ska vila upp mig och göra mitt bästa för att försöka bli frisk så fort som möjligt. Och blir jag inte det så ska vi åka in till sjukhuset och ta mer prover.

Men nog pratat om det.
Igår fick jag två jättefina tunikor från Martin och Petra. Jag blev jätteglad! Den ena är beige i en lite kortare modell (se bilden) och den andra är vit i en längre klänningsmodell. Båda kommer från Tjallamalla by Åsa Westlund och är superdupersnygga.



Nu måste jag sova så att jag blir frisk någon jävla gång. Jag avskyr att vara sjuk. Och jag avskyr sprutor.
Adios ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0