Idag är det tisdag.

Idag har jag sprungit runt i affär efter affär och inhandlat lite nödvändiga saker inför Frankrike. Fast tyvärr så har jag fortfarande mycket kvar att klara upp innan jag ger mig av.
     Jag har nämligen bokat flyg till Genève den 23 augusti, så det är faktiskt inte så jätte jättelång tid kvar nu...! 
 Idag köpte jag:
- Ett par rejäla Eccoskor i läder (som kanske inte var de snyggaste skorna jag har sett, men efter lite övertalning från mamma om att jag behöver skor som verkligen håller och är rejäla så gick jag med på att köpa dem tillslut. Och de var faktiskt inte så jättefula, som vissa Eccoskor kan vara...)
- Nytt smink (som inte ska användas förrän jag kommer ner till Frankrike.)
- Sovkläder
- Necessär
- Strumpor (Det var verkligen nödvändigt!)
- Mjukisbyxor från Champion
Dessutom tittade vi på present till min värdfamilj. Och jag hittade en jättefin liten ren i glas som jag funderar på att köpa. 

Nu ska jag snart träffa lite Ekerömänniskor, så hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0