Harry Potter and the Order of the Phoenix

image50

    Okej, jag vet att det har varit lite väl mycket tjat om Harry och hans vänner här i bloggen.
Den senaste boken är för övrigt en av anledningarna till varför det inte blivit så mycket bloggande på ett tag.
Men nu är det faktiskt så att jag dagen till ära såg film nr 5 (jag läser bok nr 7 för er ej så insatta) med Claire och Mulki!
    Jag blev faktiskt glatt överraskad (hade väldigt låga förväntningar på filmen) av att den var så pass bra som den faktiskt var.
De tidigare filmerna (förutom möjligtvis den första) har jag tyckt varit totalt urusla. (Film nr 4 var en katastrof!
    Så, bortsett från scenen innehållande Harrys uppgörelse med Voldemort (jag vill inte avslöja för mycket...) som var bedrövligt gjord av Daniel Radcliffe (han såg ut att ha fått akut magknip), var filmen riktigt bra i jämförelse med de tidigare!

Betyg: ♦ ♦ ♦

image49
Stackars tjej förresten, som var vungen att ta om den här scenen
med Daniel Radcliffe över 30 gånger! Euw! Daniel Radciffe liksom!

image51
Man undrar ju lite hur hans skådespelarkarrär ska
sluta när han gör scener som den här (obs! finns
värre bilder) vid 18 års ålder... Liksom daaah! Har
vi någonsin bett om att få se en naken Harry Potter!?
Jag får mardrömmar...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Euw, de där bilderna är verkligen äckliga.

2007-07-25 @ 15:52:03
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: ingen du känner

Kan tänka mig att Daniel sabbade scenen med flit ;)

2007-07-30 @ 19:17:38
Postat av: Susanna

Hahahha jaa säkert!

2007-07-31 @ 13:58:23
URL: http://susannnna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0