Vive la France ! (Fast Sverige ar ganska efterlangtat just nu...)

Ska slapa mig ivag till skolan och internatet imorgon.

Nu far det vara nog med att vara sjuk.
Nu far det vara nog med la grippe.
Nu far det vara nog med tabletter var fjarde timma, for jag kanner mig sa otroligt rastlos.
Punkt slut.
Fast ibland ar det ganska skont och ligga och slotitta pa plus belle la vie (varldens mest patetiska tv-serie har i Frankrike) och fa kinderagg av Joëlle...
Och att slippa kemilektionerna i skolan! Det, det ar ovarderligt!

Lyckligtvis borjar jag kl 11 imorn. Sa jag far sova ut lite iallafall - lyx.
Slutar gor jag tyvarr inte forran 17.30 bade imorgon och pa fredag. Jag far se om jag kanner mig tillrackligt pigg att kora ett fitnesspass imorgonkvall efter skolan. Annars har jag over en timmes overvakad laxlasning att se fram emot efter skoldagens slut.
Later frestande eller hur?

Men snart ar det week-end igen och snart ar det den 20:e december och snart far jag komma hem till varldens underbaraste Sverige. Jag langtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0