Dimanche

Jag, Mayssa och Laura kollade pa Saw IV igar.
Harligt att fransmannen har fattat vikten av bekvama biostolar.
Mindre harligt att de inte kan inse hur jobbigt det ar med dubbade filmer och TV-serier.

Ar det inte ganska hapnadsvackande att jag inte har sett ett enda Tv-program eller en enda film som inte varit pa franska under mina tre manader i Frankrike. (Eller okej, nu ljog jag for er. Jag sag faktist Forest Gump hemma hos Camille i onsdags med fransk text. Men det var enbart for att C och M var sa snalla och valde det for min skull...)

Vi hittade en perfekt present till Camille och efter det satte vi oss pa Point Chaud och drack varm choklad och at chokladfyllda panini. Det regnade oavbrutet hela dagen. Men ibland ar det ganska mysigt med regn i Frankrike.

Pa kvallen at jag middag med vardfamiljen pa en mysig restaurang pa Rue Nationale i Evian. Och efter det akte vi tillbaka till StPaul och spelade Tarot (mycket komplicerat kortspel som jag antligen borjar fatta reglarna av) och oppnade luckorna i vara chokladkalendrar. =)

Imorse vann jag over Sylvain i Schack. For tredje gangen. Sa nu star det 6-3 till Frankrike. Men jag ska allt bevisa att Sverige ar la plus forte. Sa det sa.


Kommentarer
Postat av: Sonya

Härligt :P Fast inte med dubbade filmer ifs. ;)
Saknar dig tjejen. Det saknas liksom nått.. Snart kommer du hem iaf :) längtar så att jag spricker!!
pussar pu kinden!!

2007-12-02 @ 19:33:22
Postat av: Sonya

Härligt :P Fast inte med dubbade filmer ifs. ;)
Saknar dig tjejen. Det saknas liksom nått.. Snart kommer du hem iaf :) längtar så att jag spricker!!
pussar pu kinden!!

2007-12-02 @ 19:33:33
Postat av: Sanna

Sonya: Saknar dig ocksa sa att jag blir tokig. Men det ar inte langt kvar nu, sa det ar bara att halla ut! ;)
1000 pussar!

2007-12-04 @ 11:42:12
URL: http://susannnna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0