SÖNDAG.

(Gårdagen absoluta höjdpunkt: Anna på Andreas moppe. Haha bästa på länge!)

Idag blev det stranden med Emelie. Och tro det eller ej - vi badade faktikt! Emelie hittade en sladd i vattnet som var flera meter lång och satt fast i någonting på botten längre ut. Jag har ingen aning om vad den satt fast i, och fega som vi var vågade vi inte simma ut och titta. Så jag antar att det får förbli ett mysterium...
      När jag kom hem var jag aningen kräftröd på ryggen och axlarna (kräftröd som i kokt kräfta). Men med lite After Sun så löser sig det mesta och jag hoppas på en fin BRUN färg imorgon när jag vaknar...

För övrigt så har Sonya lovat att segla med oss i helgen. Så nu är inga undanflykter godtagbara! Ville bara klargöra den saken.

°
Ps. 22 DAGAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annibanani

hahahahha!!! fan, du hade inte velat vara mig i det läget haha! :P

2007-08-21 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0