Release me

JAG LÄNGTAR NER TILL FRANKRIKE!!!
Men jag börjar bli lite smått orolig... Min värdfamilj har inte svarat på mitt senaste mail och jag åker om exakt en vecka. Antagligen är de på semester och har inte tillgång till mailen. Joëlle skrev i ett tidigare mail att de skulle åka till både Paris och Belgien i sommar. Så förhoppningsvis får jag svar inom de närmsta dagarna...

Idag fick jag brev hem från Norra Real med en blankett som ska fyllas i om mitt studieavbrott.
 Liksom hey! Kunde ni inte letat fram en sån i våras när jag (och mina föräldrar) pratade med både mentor och biträdande rektor om mitt utbytesår...? Tydligen inte.

För övrigt så skulle mitt sommarlov tagit slut igår om jag hade fortsatt allting som vanlilgt. Men eftersom skolorna i Frankrike inte börjar förrän 4:e september så har jag alltså 2 veckor kvar av lovet! Det känns bra det!

Ikväll kommer min käre far hem från Gotland så nu blir det förhoppningsvis lite mer tennis innan jag åker! :) 
Au revoir! ♥

image126


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Jag vill bara tipsa dig om min blogg. Jag jobbar som modeassistent I Los Angeles och skriver dagbok harifran.
www.idagilosangeles.blogspot.com
Kolla garna in!
Sofie

2007-08-23 @ 14:16:42
URL: http://idagilosangeles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0