Lista över saker som är bra

♦ Det har löst sig med min packning. (Men jag kommer nog få betala en hel del övervikt...)
♦ Jag fick mail från min värdfamilj idag och de kommer och möter mig vid flygplatsen som planerat.
♦ Jag har världens bästa vänner (!!!) 
♦ Jag har snart inga tårar kvar.
♦ Min Frankrikebok är välfylld (med hälsningar från alla).
♦ Min franska sattes på prov igår då jag mötte en (pratglad) man från Algeriet och det gick helt ok faktiskt.
♦ Jag fick en apelsin av mannen från Algeriet. (Och jag och Mulki fick oss ett gott skratt haha...)
♦ Och sist men inte minst så är det ju lite bra att jag åker imorgon också. Det ska bli jättejättespännande, men samtidigt så förstår jag inte hur jag ska klara mig utan alla här hemma! =(

Ps. Världens bästa Emelie har börjat blogga! LÄS!

Ja, imorgon går planet 09.05 från Arlanda så jag vet inte om jag hinner med något mer inlägg innan dess... Världens bästa Sonya ska kanske komma och vinka av mig imorgon bitti. 
 
Jag är framme i Genève kl 11.40. 

KOMMER SAKNA ALLA JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEMYCKET!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna... E dårå! ;)

HEJDÅ SANNA! Jag beundrar dig starkt. Kanske bara folk som själv har pluggat franska som verkligen förstår det sjukt cooooola (och extremt läskiga) med att åka till Frankrike i ett år. Du kommer fixa det galaaant! :D Kramis!

2007-08-27 @ 21:07:30
Postat av: Emelie

EMELIE SAKNAR SIN SANNA!

2007-08-28 @ 18:05:19
URL: http://THEMELIE.blogg.se
Postat av: Annibanani aka hia

sanna, hur ska jag klara mig?
" if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone..
I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me.. although it's just in my mind.."
<3 saknar dig vännen

2007-08-29 @ 17:07:34
Postat av: Rebecca

gumman!! lycka till i frankrike och ha det så sjukt kul!! vi kommer alla att sakna dig!! och vi väntar oss ständiga uppdateringar på bloggen;)
pusss pusss gumman!!!<3<3<3<3<3

2007-09-01 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0