Ja själv har man 16 dagar kvar på sommarlovet!

I torsdags såg jag och Mulki den förtjusnade (NOT!) Blondinbella sittandes i sitt lilla tält på 08. Hon verkar prata i ständig falsett.

Igår så åkte jag in till stan för att träffa Sonya och gå på största fjortisfesten ever! (Men vi hade skitkul iaf!)
Innan jag träffade Sonya hade hon hunnit med både det ena och det andra... Bland annat klarat av lumpens jägartest, fått VIP-biljetter till The Voice, virat sig ner från kulturhuset med lina (!) osv. Du är helt galen Sonya!

Ungefär en kvart efter det att jag träffat Sonya upptäcker hon att sin plånbok har blivit stulen
- med bankkort, pengar, ID-kort och våra biljetter till kvällen i. Yey! Inte kul någonstans...
Så vi ringde Sonyas mamma som spärrade hennes kort och efter det gick vi och polisanmälde stölden. Poliserna kunde inte hålla sig för skratt när Sonya berättade att det var en Kalle Anka-plånbok som hon hade fått med en tidning och som uppskattningsvis hade ett värde på 20 kr! 

Som tur var fanns det biljetter kvar till kvällen, så vi köpte nya och blev väl lite gladare i alla fall...
 Nästa problem var hur Sonya skulle komma in på festen utan sitt ID-kort som ju var stulet... Men den biten löste sig som tur var också.

Det var i vilket fall som helst sjukt kul att dansa (bortsett från fjortisinvationen...) och vi såg en del lite otippat folk som var där... Haha ;)

Idag blev det in en trip till The Voice konserten i Kungsan, men det var inge vidare där så vi drog vidare ganska tidigt... Och missade Mange Schmidt.. OH NO liksom! =(=(=(

Ps. Jag vågar knappt tänka på det, men idag är det bara 9 (!!!!!!) dagar kvar. DET är läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0