Det är inte bra för mig att vara uppe den här tiden på dygnet.

Jag borde sova och i alla fall försöka komma in i en någorlunda normal dygnsrytm igen.
Men jag har kommit fram till att jag bloggar bäst på natten. Då är tankarna som mest samlade och jag känner mig redo att blotta mitt innersta. Eller nåt i den stilen.

Lördag:
Min namnsdag! Wohoo!
Fick en mkt fin namnsdagspresent av Sonya! 200 sidor Kalle Anka-serier. Alla på franska! Vad mer kan man önska sig en dag som denna! Tusen tack du är bäst Sonya! <3<3

Söndag:
Pilkastning, LP-skivor, nattligt bad och skönhetsömn i barbielakarn hos Sonya. Dessutom hann vi med att vräka i oss pizza för fyra personer. Underbart gott! (Och sååå nyttigt!)

    image102  image103
Hej kompis :)                Snyggo nr.1                                          Snyggo nr.2

Måndag:
Frukost framför rolig film hos Sonya
och sedan fika med farmor.
 
Tisdag:
Tandläkartid 11.30.
Chill med Sonya och Emelie (+ ännu mer pilkastning haha ^^) och kanelbullar!!!! (Hur ska jag klara mig utan kanelbullar i ett helt år?!)

       

Imorn:
Fika med Claire =) 
och tennis på kvällen

Torsdag:
Träffa Mulki =)
och middag hos Najma på kvällen.


Btw så är det 13(!!!) dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0