Är det en film-blogg jag har eller?! Man börjar ju undra...

image81

Igår fick jag då äntligen min "Darling".
Tyvärr var den redigt dålig.
Eller ja, okej då, halvbra...

Jag klippte mig idag. Det blev ingen drastisk förändring utan bara lite kortare och uppklippt. Fastän jag inte tycker så mycket om när håret är precis nyklippt så känns det väldigt skönt att ha håret lite kortare. Det blir så jobbigt när det är för långt...

Ikväll ska jag iväg på singstar-kväll hos Tiffy. Vi ska sjunga järnet ikväll, hur illa det än låter! (Så om någon av er råkar befinna er på Ekerö och hör gallskrikande Cyndi Lauper-imitationer, oroa er inte, det händer bara en sisådär tre-fyra gånger per år och är ingenting att bli rädd för.) 

♥  Adjö

Ps. Det kanske är dags för en filmkategori här i bloggen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0